Згідно “Закону України «Про захист прав споживачів»” обмін і повернення товару, придбаного в інтернет-магазині leotech.com.ua проводиться протягом 14 днів з дня покупки.
Обмін або повернення товару можливий в разі, якщо:
1.Техніка не перебувала в експлуатації;
-
повністю збережений товарний вигляд, в наявності оригінальне упакування і супровідна документація;
-
документ, що підтверджує факт покупки в нашому інтернет-магазині;
-
збережена повна комплектація товару;
-
відсутність механічних/ інших пошкоджень/дефектів.
Дані для відправки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину після узгодження деталей.
2.Техніка має дефект, який виник з вини виробника:
Необхідно звернутися в найближчий офіційний сервісний центр ТМ, до якої відноситься придбаний товар, для отримання Акту “Про неможливість проведення ремонту в установлений законом термін”, який підтвердить дефект техніки, що виник з вини виробника.
Наявність оригінального гарантійного талона обов’язкова. Наявність документа, що підтверджує факт покупки в нашому інтернет-магазині обов’язкова.
Після отримання Акту з підтвердженням дефекту, товар з усіма документами необхідно відправити в наш інтернет-магазин.
Дані для відправки товару вам повідомить менеджер інтенет-магазину після узгодження деталей.
3.Техніка отримала механічні пошкодження в процесі доставки.
Якщо при огляді товару при отриманні (доставка кур’єром, самовивіз з відділення транспортної компанії) ви виявили пошкодження товару, то в цьому випадку, ви не приймаєте товар у кур’єра або у транспортній компанії, оформлюєте документи на відмову від замовлення і зв’язуєтеся з call-центром нашого інтернет-магазину за телефоном:
+38 067 653 25 24.
Для проведення процедури обміну товару або повернення грошових коштів, нам необхідно попередньо отримати товар, який ви бажаєте повернути або обміняти.
Звертаємо вашу увагу, що товари належної якості, які згідно Постанови від 19 березня 1994 р. N 172 входять до категорії “Товари особистої гігієни” обміну та поверненню не підлягають.